Vi vil gjerne ha deg som medlem hos oss!

Rekrutteringsdag onsdag 24. august kl. 18:00 - 19:30 i Hålogalandahallen

På rekrutteringsdagen tar vi imot alle jenter som har lyst til å spille fotball og vil undersøke om klubben vår er noe for deg.

Nybegynner eller "proff", alle er like velkommen!

Vi er byens eneste fotballklubb bare for jenter!

Du får være gratis med i klubben resten av året, slik at du finner ut om du trives hos oss.

Harstad Damefotball ønsker å gi jenter et tilbud på jentenes egne premisser.

Klubben ble stiftet i 1997 for å møte behovet for en fotballklubb der hele driften kan konsentreres om jentefotball.

ØKONOMI

HDF støtter opp om "idrett for alle" ved at barn ikke skal stenges ute fra klubben vår på grunn av økonomi.

Derfor drives klubben på en nøktern måte for å holde nede utgiftene og dermed også kontingent og treningsavgifter.

Styret kan også helt eller delvis frita spillere for innbetaling av kontingent / treningsavgift ved behov.

Vi takker våre samarbeidspartnere og sponsorer som gjør denne driften mulig.

Kontingentoversikt

Medlemskontingent Harstad Damefotball 2016
Medlemskontingenten er en viktig inntektskilde for klubben. Her kan du følge med på hvor mange som har betalt sin kontingent.
Ubetalt beløp: 0
Ubetalt antall: 0